køb af flasher kabel til 6670
Fra : WHaP

Dato : 17-08-06 00:45

hej

står og skal til at opdatere/unlocke min 6670 men mangler enten et "hoved"
(har serial/parall kablerne) til den nævnte model eller 2 kabler
(flaher/datakabel), havde en fra gruppen der før solgte mig kabler men har
mistet kontakt til personen . håber i kan hjælpe med et link eller med
kabel.

kablet skal fungere 100% og helst være nyt

WHaP

Fra : DirectX

Dato : 17-08-06 20:01

www.teleway.dk