D500 - Netværkskode ?
Fra : Hagman

Dato : 29-07-06 00:05

Er Simlås-ting og netværkskode noget med hinanden at gøre ?
....det står der nemlig på min Samsung D-500 når jeg har sat mit Sim-kort i.

Med venlig hilsen.

Fra : Henrik Madsen

Dato : 29-07-06 22:35

On Sat, 29 Jul 2006 01:05:16 +0200, "Hagman"
<michael@FJERN-DETTEmpetersen.dk> wrote:

>Er Simlås-ting og netværkskode noget med hinanden at gøre ?
>...det står der nemlig på min Samsung D-500 når jeg har sat mit Sim-kort i.

Netværkskode er den kode der skal til for at låse den op..

Lige nu er den låst til et bestemt netværk og det kort du har sat i er
ikke til det netværk..

SÅ ja, din telefon er simlåst..

Henrik