Nokia 6230i
Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 10-07-06 19:24

Hejsa

Har en Nokia 6230i, som jeg skal have lukket op.
Har i den forbindelse fundet en unlocker i 6400 området, hvor jeg bor, men
jeg kan ikke få fat i ham på nogen måde.

Har prøvet både med mails og telefon...
Så Guezz, hvis du sidder og læser dette, må du gerne svare mig...

Fra : Anders

Dato : 11-07-06 10:25

Sønderbronx (6400) wrote:
> Har en Nokia 6230i, som jeg skal have lukket op.
> Har i den forbindelse fundet en unlocker i 6400 området, hvor jeg bor, men
> jeg kan ikke få fat i ham på nogen måde.

Du kan gøre det gratis via nettet. Fx på http://www.unlocked.dk/ eller
søg på google

Fra : Nicolai

Dato : 11-07-06 15:54

"Sønderbronx (6400)" <ingenpost@tak.dk> wrote in message

> Har prøvet både med mails og telefon...
> Så Guezz, hvis du sidder og læser dette, må du gerne svare mig...

Du er offtopic, denne gruppe er ikke en datinggruppe.

Nicolai

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 12-07-06 09:09

Ja, og du er netbetjent ?