Tekit.dk tilsalg
Fra : TekIt.dk

Dato : 09-07-06 13:30

Hej,

Da jeg har skiftet arbejde og ikke har tid eller den store lyst til at drive
min side www.tekit.dk
vil jeg gerne sælge den til en som måske allerede er i unlock branchen eller
vil starte med det.

Tekit.dk har igennemsnit over 1000 besøgende om ugen, da den tilbyder nok
Danmarks største udbud af gratis unlock online.
Men også et stort udbud af unlock og service produkter til mobiltelefoner
der ikke kan oplåses med koder eller der er gået i stykker.

Ved køb af siden får du følgende:

Domainet www.tekit.dk
Script og database, PHP/HTML og MySQL.

Hvis det har interesse kan vi måske også finde ud af noget med det udstyr
jeg har..
Som er følgende:

USB-Smart med udvidet samsung aktivering.
Smart-Unlocker med Smart-clip opd.
Tornado UFS-3 med HWK opd.
Setool2
S2gsm for alcatel... ældre udstyr.

Alt udstyret er 100% originalt og du får selvfølgelig også overført alle
mine konto hos de forskellige producenters supportsider.

Udstyret er købt hos:

Tele-way.dk
Multi-com.pl
One-stop-factory.com
Service4handys.de/shop

Samt en masse kabler til udstyret.
Du kan se et lille udpluk af dem på http://unlock.tekit.dk, dog er LG,
Motorola kabler ikke opdateret.

Der følger også resten af min markedsførings kampagne fra K2M.dk med, som
udløber ved året udgang.

Hvis dette har din interesse så kom med et seriøst bud på min mail
salg(snabel A)tekit.dk

Med venlig hilsen
René Jensen.
salg(snabel A)tekit.dk

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-07-06 16:38

Spørgsmålet er bare, om der er nogen der vil købe noget der ikke virker, for
det gør dine koder stortset aldrig.....

Fra : Henrik Madsen

Dato : 09-07-06 17:07

On Sun, 9 Jul 2006 14:30:28 +0200, "TekIt.dk" <salg@tekit.dk> wrote:

>Der følger også resten af min markedsførings kampagne fra K2M.dk med, som
>udløber ved året udgang.

LOL...

K2M er en kendt annoncehaj....Tror ikke der er nogen der er
interesseret i at få lige netop den del medleveret..

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 16:11

"TekIt.dk" skrev i en meddelelse
> Hej,

> Hvis dette har din interesse så kom med et seriøst bud på min mail
> [...]

Hej rene

Havde jeg pengene havde jeg slået til...du har haft gjort et godt arbejde,
og jeg ønsker dig held og lykke med dit salg

MVH.

Anders Skalsted