Ny Hjemmeside for pårørende til stofmisbru~
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 15-07-06 01:53

Hej
Har netop åbnet en ny hjemmeside som henvender sig til pårørende til
stofmisbruger. Siden en ment som en håndsrækning til de mennesker som
ikke rigtig ved hvordan de skal håndterer den problematik som det jo
er når man ikke ved hvordan man skal tackle de problemer som jo
uværlig vil opstå når man ikke føler at man slår til

Besøg siden på følgen adr. http://home6.inet.tele.dk/palle_30/

Med venlig hilsen
Karsten Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 21:33

Hej Karsten

God idé!

Har i øvrigt et spørgsmål, som du måske kan besvare? Jeg har været på
nedtrapning i snart et år, først på Metadon (i nogle måneder) og resten af
tiden på Subutex. Lige nu får jeg 0,2 mg Temgesic i døgnet og vil gerne
stoppe HELT med stofferne. Prøvede derfor med en kold tyrker, men fik efter
bare 20 timer en VOLDSOM brændende fornemmelse og uro i brystet og maven, og
vendte derfor tilbage til de 0,2 mg.

Mit spørgsmål lyder derfor: Hvordan trapper man mest smertefrit ud af
Temgesic/Subutex/Buprenorphin, når man - som jeg - ligger på sølle 0,2 mg
pr. døgn?

Hilsen Leif