udregning af vulume i en cylinder
Fra : noboby

Dato : 31-08-06 18:49

Hejsa

Jeg håber nogen kan hjælpe med sub. og gerne på en simpel måde :) mener det
er noget med (Højde x diameter x 3,14 men lad lige et ord falde .
PS. gerne hurtig

Hilsen Jens

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 19:13

"noboby" <jens_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> er noget med (Højde x diameter x 3,14 men lad lige et ord falde .

http://www.multimediakontoret.dk/programmer/byg/FramePm5e06.html

Var det hurtigt nok?

--
Michael