Hvem har en go ide' ?
Fra : B. Jensen

Dato : 31-08-06 15:45

Jeg er ved at arrangere en firma - sommerfest, og alt er nogenlunde
planlagt. Men jeg mangler en go ide' til arrangementet.

Vi er ca. 25 personer der skal deles ind i 5 hold a' 5 personer, men
hvordan ser vi forskel på holdene?
Nogen gode ideer, der ikke koster en bondegård. Jeg kan selvfølgelig bare
bruge nogle armbånd i forskellige farver, men det er der jo ikke ret meget
sjovt ved - nogen ideer???

Birger

Fra : nana sørensen

Dato : 31-08-06 17:57

"B. Jensen" <bodegaardnospam@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Nogen gode ideer, der ikke koster en bondegård. Jeg kan selvfølgelig
> bare bruge nogle armbånd i forskellige farver, men det er der jo ikke ret

Lav et tema til hver team. Hold 1 er pirater med enten klap for øjet, krog
på hånden, hat osv. Hold 2 er klovne med hat, næse osv.
Eller gå i en genbrugs og find de klammeste trøjer, fem i hver farve som
ikke behøver at være helt ens.
Eller også kan hvert dyr være et hold. Lav ører som det pågældende dyr til
hver person.

Fra : L.Støvring

Dato : 01-09-06 12:07

"B. Jensen" <bodegaardnospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen gode ideer, der ikke koster en bondegård. Jeg kan selvfølgelig
> bare bruge nogle armbånd i forskellige farver, men det er der jo ikke ret

Røde tøjklemmer på øreflipperne af "det røde hold" medlemmer - blå
tøjklemmer på øreflipperne af..........................o.s.v

Mvh. Lisbeth

Fra : nana sørensen

Dato : 01-09-06 12:56

"L.Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> wrote in message

> [...]
>
> Røde tøjklemmer på øreflipperne af "det røde hold" medlemmer - blå
> tøjklemmer på øreflipperne af..........................o.s.v

Sådan en tøjklemme gør sgu nas.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-09-06 11:54

"B. Jensen"
> [...]
> bruge nogle armbånd i forskellige farver, men det er der jo ikke ret meget

Engangs hårfarve, kan vidst fås på sprayflaske (måske for fjollet) -max-