spansk ordbog
Fra : Per Andreasen

Dato : 30-08-06 22:26

Jeg har planer om at gå til spansk, hvilket kræver en to-vejs ordbog. Skal
jeg absolut investere en mindre formue i en Gyldendal-version, eller er der
andre muligheder, evt. en netordbog? Jeg har forsøgt Google uden større
held. På forhånd tak.

mvh Per Andreasen

Fra : BA

Dato : 30-08-06 23:58

Nu kommer det selvfølgelig an på hvilket niveau du er, men jeg købte en af
"de stribede ordbøger" - de små til rejsebrug (tysk) Den kostede ca 100kr,
men indhold en cdrom, så vi nu også har ordbogen liggende på computeren. Den
findes nok også på spansk.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....