Årøsund - fladfisk
Fra : Uffe Kongsbak

Dato : 27-08-06 17:35

Hej i gruppen,

Jeg har hørt lidt om, at det skulle være godt at fange flade i Årøsund, men
er der nogen herinde, som mere præcist ved, hvor jeg skal bevæge mig hen for
finde en god plads?

Mvh
UK

Fra : Kuspor

Dato : 28-08-06 13:54

Neden for badehotellet, gå 100-300 meter til højre der kan du med en god
stang nå ud i sejlrenden.

Kim

Hent en gratis SPAMfighter her.