Nt-boks + Eicon Diva
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-06 22:28

Hej NG.

Det kan godt være jeg har ramt forkert, men dette er mit bedste bud.

Jeg har en NT-boks + modem jeg ikke skal bruge mere.
Er der nogen her der ved, hvor jeg skal "udlodde" det.? (jeg ved godt dette
ikke er en markedsgruppe)
Er der nogen af Jer der kan bruge det, så sig endelig til, ellers ryger det
ud.

Mvh

Michael Witting
KBH.

Fra : Kent Glerup

Dato : 25-08-06 06:54

On Thu, 24 Aug 2006 23:28:10 +0200, "Michael Witting" <michael (at)
mvw.dk> wrote:

> [...]
>ikke er en markedsgruppe)
>Er der nogen af Jer der kan bruge det, så sig endelig til, ellers ryger det

Jeg vil nok anbefale dig at aflevere NT-boksen til TDC, da det er
deres ejendom...
Du kan måske komme af med Diva'en i den blå.

/Kent Glerup

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-06 10:15

> Jeg vil nok anbefale dig at aflevere NT-boksen til TDC, da det er
> deres ejendom...
> Du kan måske komme af med Diva'en i den blå.
>
> /Kent Glerup

Hej Kent

Tak for svaret.
Jeg prøver det.

//Michael

Fra : Peter D.

Dato : 09-09-06 09:00

Hej.

> Jeg vil nok anbefale dig at aflevere NT-boksen til TDC, da det er
> deres ejendom...

Jeg har ellers 2 NT-bokse...... Jeg købte den ene billigt sammen med min
Lasat adapter....
- den anden havde jeg i forvejen....

> Du kan måske komme af med Diva'en i den blå.

Vil det sige at det eneste som der skal leveres tilbage fra "opstillingen"
er NT-boksen ??

--
Peter

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-09-06 17:06

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vil det sige at det eneste som der skal leveres tilbage fra "opstillingen"
> er NT-boksen ??

Ja, NT-boksen er TDC's ejendom. Lasat'en er din egen.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist