Fil associationer
Fra : Thomas Hansen

Dato : 22-08-06 13:58

Hej NG...

Håber der er nogen derude, der har en god løsning på mit problem...

Fil associationerne fra ADT 2006 f.eks. *.DWG og *.DWT og en del andre er
blevet væk i min installation...

Er der en nem måde at genskabe disse associationer? Og reinstallation er
ikke en mulighed, da det involverer ominstallering af 300 maskiner.

På forhånd tak..

Thomas Hansen

Fra : Peter Simonsen

Dato : 23-08-06 19:23

Hej Thomas.
Vedr fil associationer.
Åbn stifinder.
Højreklik en DWG-fil.
Vælg "Åbn med"
Vælg program.
Hvis du vil beholde associationen til filtypen, sæt flueben
i "brug altid det valgte program...."

Venlig hilsen Peter Simonsen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-08-06 12:01

Hvis bare alting var så nemt :)

Det handler om alle filtyperne fra AutoCAD, med de forskellige
registreringer osv...

Men jeg har fundet en anden løsning, som virker...

Men tak for svaret.

Thomas

"Peter Simonsen (slet 87MQU)" <zill20042004@87MQUyahoo.ca> skrev i en
meddelelse news:11563576760.268455384189554@dtext.news.tele.dk...