beotalk 1401
Fra : Henrik Keller

Dato : 21-08-06 19:19

Hej Alle.

Er der nogle som kan hjælpe mig med, hvordan jeg ændre indstillingen på
hvormange gang telefonen skal ringe før den indbygget telefonsvare tager
kaldet?

Evt. et link

På forhånd tak

//Henrik Keller

Fra : Bjarne Just

Dato : 22-08-06 07:23

"Henrik Keller" <henrik.keller@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle som kan hjælpe mig med, hvordan jeg ændre indstillingen på
> hvormange gang telefonen skal ringe før den indbygget telefonsvare tager

Hej Henrik,

Det står beskrevet på side 8 i din manual:

Tryk: On/off (og hold den nede.)
Tast: Besked (svarlampen blinker grønt.)
Slip: On/off
Løft røret
Tast 2# (et kort bip indikerer, at ændringen udføres)
Tast det ønskede antal tilringninger (1-4)
Tast # (et langt bip indikerer, at ændringen er udført)
Læg røret på.

Mvh,
Bjarne Just

Fra : henrik.keller@mail.d~

Dato : 22-08-06 14:59

Hej Bjarne.

Super...........tak for hjælpen.

PS. jeg kan ikke finde manual

Fra : Bjarne Just

Dato : 23-08-06 07:50

> <henrik.keller@mail.dk> wrote in message
> Hej Bjarne.
>
> Super...........tak for hjælpen.
>
> PS. jeg kan ikke finde manual

Du kan tilmelde dig på B&Os hjemmeside (www.bang-olufsen.com) og der kan du
så downloade manualen gratis. Du kan downloade de fleste manualer her.

Det direkte link skulle være:
http://www.bang-olufsen.com/web2/userguides/default.asp?prod_id=31&cat=Telephones

mvh,
Bjarne Just

Fra : Søren

Dato : 16-01-07 17:46

> [...]
> du så downloade manualen gratis. Du kan downloade de fleste manualer her.

De har ikke amnualen på lager Er der nogen der kan hjælpe mig med en
kopi??

-Søren

Fra : Erik

Dato : 16-01-07 19:36

"Søren" <Sofuss@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> De har ikke amnualen på lager Er der nogen der kan hjælpe mig med en
> kopi??
>
> -Søren

Her : http://www.t-k.dk/download/BeoCom1401%20manual.pdf

mvh Kaj