Køre en sub routine og returnere når den e~
Fra : lindholdt@c.dk

Dato : 21-08-06 11:29

Ja det lyder lidt mærkeligt, men:
Jeg arbejder på et installationsscript som ser ud som følgende:

SUB1
Denne routine tager 5 minutter
ENDSUB1

SUB2
Denne routine er afhængig af resutlatet af SUB1
ENDSUB2

CALL sub1
CALL Sub2

Hvordan forhindrer jeg sub2 i at blive kørt FØR sub1 er færdig....???

Fra : Gert Krabsen

Dato : 21-08-06 17:14

lindholdt@c.dk wrote:
> [...]
>

> CALL sub1
> CALL Sub2
>

> Hvordan forhindrer jeg sub2 i at blive kørt FØR sub1 er færdig....???

Alternativ 1:
-------------

Dim klarFlag as Boolean.

Set klarFlag = false

Sub1
bla bla
klarFlag = true
exit sub
endsub1

Sub2
bla bla
endsub2

Alternativ 2:
-------------

Lade den blive kaldt som sidste kommando i sub1.

mvh
Krabsen

Fra : Gert Krabsen

Dato : 21-08-06 17:18

[...]