Stangholder
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 20-08-06 23:22

Jeg har tidligere brugt stanngholdere fra Berkley, hvor beslaget var skruet
ned i rælingen. Nænner det bare ikke (endnu) med min nye båd, så jeg er
tilbage i søgelændermonteringen.

Hvad er forskellen på enkelt og dobbeltmodellen, og findes der et alternativ
til Down East? http://www.grejbiksen.dk/default.asp?id=201&pcid2=574

Hvordan har I andre stængerne siddende under dørgefiskeri?
--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Per

Dato : 21-08-06 17:23

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.grejbiksen.dk/default.asp?id=201&pcid2=574
>
> Hvordan har I andre stængerne siddende under dørgefiskeri?

Jeg bruger denne her fætter:
http://www.sportdres.dk/Detalje.asp?category=10&Varen_index=2608

Der er også beslag til søgelænderet - jeg ville heller ikke bore i skroget
(endnu)

/Per

Fra : Michael

Dato : 21-08-06 21:47

Hej.

Jeg kan anbefale "Tite-Lok" stangholdere som også kan monteres på
søgelænderet.

mvh.

Michael

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 22-08-06 05:16

Michael wrote:
> Jeg kan anbefale "Tite-Lok" stangholdere som også kan monteres på
> søgelænderet.

http://kortlink.dk/2x7s

Fandt titelok her. Er de bedre end den noget billigere berkley - som jeg
hidtil har brugt og som jeg takket være indlæg fra Per allerede har monteret
på gelænderet?
--
¸.·´¯)

Fra : Michael

Dato : 22-08-06 21:34

Hej.

Efter min mening er Tite-Lok stangholdere helt klart det bedste valg,
som jeg kun har gode erfaringer med.
De koster godt nok lide mere end alm. stangholdere men jeg tror at de sidste
penge er givet godt ud i længden,
for de holder 100 %.

mvh.

Michael