kalender til palm
Fra : Thomas S

Dato : 20-08-06 15:11

Jeg leder efter en god kalender til min pda (palm IIIc) - jeg er lærer
og har derfor behov for en kalender der viser ugenumre o.l. Kalenderen
skal altså egne sig godt til en skolelærers behov.

Nogen forslag?

Mvh thomas

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 31-08-06 08:45

Thomas S wrote:

> [...]
> og har derfor behov for en kalender der viser ugenumre o.l. Kalenderen
> skal altså egne sig godt til en skolelærers behov.

DateBook fra http://www.pimlicosoftware.com/

Jeg er dog lidt usikker på om det virker med en så forholdsvis gammel palm.

Og, jeg er ikke lærer, men det er en god kalender.

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

So the lesson of BBC is that if you're misleading about whether the
government misled you into war, management must resign. What about the
simpler case -- you're just misleading about going to war?

- Lawrence Lessig (30.01.2004) on BBC and the Iraqi war

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-06 09:36

Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@challenge.dk> wrote:

> DateBook fra http://www.pimlicosoftware.com/

Jeg bruger DateBk5 fra pimlico

<http://www.pimlicosoftware.com/>

Ganske fortrinlig. Jeg kører den i dag fra en palm m130.

Og når du nu er ved det, så bør du også få en regnemaskine til den, der
regner rigtigt. Som powerOne Graph fra infinitysw.com. Husk på at 2 +
2*2 = 6 ≠ 8.

<http://www.infinitysw.com/products/poweronegraph/poweronegraph_details.
html>

Jeg tror faktisk lige at jeg vil opdatere til den nyeste udgave - fra
2.1 til 4 - $20 .

Og hvad med engelsk-engelsk og ty-en-ty ordbøger?

Jeg bruger A-lex [engelsk-engelsk med udtale] og »Duden-Oxford
Großwörterbuch Englisch« på min Palm. Du kan i øvrigt også få en
tysk-tysk ordbog, »Duden Deutsches Universalwörterbuch«, til din Palm.

<http://www.downloadshop.bifab.de/advanced_search_result.php?keywords=pa
lm&search_in_description=1&osCsid=e0c76b5f1442c6a5f88fb9f6422cfd65&x=0&y
=0>

<http://palmsource.palmgear.com/index.cfm?fuseaction=software.showsoftwa
re&prodid=35543>

> Jeg er dog lidt usikker på om det virker med en så forholdsvis gammel palm.
>
> Og, jeg er ikke lærer, men det er en god kalender.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk