Billede i titleBar på Userform ?
Fra : kim

Dato : 20-08-06 13:43

Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt
at indsætte et billede før titlen i TitleBaren på sin userform?

Eks.
på mange installations programmer er der et billede af en istallation
eller udpakningsfil og så kommer navnet på programmet.
kan det ikke lade sig gøre i Vba ?
Mvh kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 20-08-06 22:38

Ja det er meget simpelt.
Find en ikon der passer til din application

I Properties på din form under Icon vælger du den .ico fil du ønsker at din
form skal have, dette kan så høre ved hver enkelt form, så du kan også have
forkellige iconer til hver form.

Samme ikon kan også bruges som Ikon til selve exe filen, hvis du i Menuen
Project vælger Project Properties har du under fanebladet Make nogle
mulighedder for at bruge en af de ikoner du har lagt på sine forms som Ikon
for selve EXE filen Under Application og Icon.

Håber dette har hjulpet på dit problem.

Fra : kim

Dato : 21-08-06 09:54

hej igen!

Jeg kan se ud fra det du skriver at jeg må have glemt at fortælle at jeg
endnu kun programmerer Vba i Microsoft Office
så alle de dejlige funktioner du skriver de er her ikke
Mvh kim

Fra : Harald Staff

Dato : 21-08-06 17:00

Hei Kim