Transparent Label i Usercontrole Driller
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 20-08-06 13:17

Jeg er stødt ind i et lidt stort problem med hensyn til mit project.

Jeg er ved at lave en form for list view hvor jeg har en del menu funkter
jeg loader ind i en usercontrole da den skal kunne genbruges nemt mange
steder.

Men problemet er at når jeg gør min User Controle transparen samt den label
jeg bruger til at skrive teksten med i min Usercontrole, bliver en kun til
dels transperant. Er stadig nogle grå prikker at se rundt om teksten.

Er der nogen der har en løsning på dette eller ved om jeg gør noget forkert.

Et billede af problemet kan ses her
http://www.centauri.dk/eksperten/VB_ListViewFejl.jpg

Og selve min kode kan ses her
http://www.centauri.dk/eksperten/VB_ListViewFejl.rar