Sløve brugere af dk.kultur.billedkunst!
Fra : Steffen Sørensen

Dato : 19-08-06 13:10

Hvorfor er der ikke ret mange der følger op på deres eget indlæg?

Jeg lister her følgende der ikke hverken siger tak eller svarer på spørgsmål
stillet i tråden osv:

Dorthe Enemærke (du får en chance da dit indlæg er rimelig nyt)
Mort1s1
Jan Tuxen
pioneer@pie.dk
kjeldsen
LD
Frede Mikkelsen

Hmmmpf...
Det er altså med til at man næsten ikke gider hjælpe folk mere herinde. Jeg
synes selv jeg er kommet med gode råd/løsninger, men uden respons falder min
store viden om kunst umiddelbart ikke ud til dk.kultur.billedkunst's side
ret mere meget....

hilsen
Sørensen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 19-08-06 14:10

> [...]
> falder min store viden om kunst umiddelbart ikke ud til
> dk.kultur.billedkunst's side ret mere meget....

Hørt, hørt, hørt!

-Winnie

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-06 19:28

Ærlig talt.

Hvad er det for noget at angribe og udstille folks navne på denne måde. Vi
ER jo ikke ligefrem forbrydere...!

Du kan jo rent faktisk ikke vide hvad grunden til at folk ikke har skrevet
tilbage på deres indlæg er.

Det kan da godt være at det er mangel på respekt ikke at skrive tilbage. Men
hvis det ikke at skrive tilbage er så forbryderisk og respektløs i dine
øjne, og at du går sådan op i sådanne småting, synes jeg godt nok det er
problematisk...

Men nu det betyder så meget for dig, så ------UNDSKYLD------

Dorthe E.

Fra : S.Sørensen

Dato : 19-10-06 08:48

"dorthe" <rosemus(snabela)givskudnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvis det ikke at skrive tilbage er så forbryderisk og respektløs i
> dine øjne, og at du går sådan op i sådanne småting, synes jeg godt nok det

Jeg kaldte overhovedet ingen forbrydere. Jeg skrev blot at hvis man stiller
et sprøgsmål i nyhedsgruppen, så kan man da ærlig talt godt sige tak når man
får svar, hvordan ved jeg ellers at vedkommende læser svaret?

Hvis du føler jeg har pisset på din sukkermad, så synes jeg du skal trække
vejret og læse mit indlæg igen.
Og ang. at udstille navne? Jeg er da ikke Stasi, politiet eller fanatisk
kristen.... Du overlever nok, du har jo selv skrevet dit navn i gruppen,
ikke...

Hilsen
Steffen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-06 14:35

Du har skam ikke "pisset på min sukkermad".
Du har nok nærmere forarvet mig med din usmaglighed, og omkring hvordan man
behandler andre mennesker.
Og jeg behøver bestemt ikke trække vejret og, læse dit indlæg igen....!

Nej, godt nok skrev du ikke at de pågældende personer nærmest er
"forbrydere", men du ligger da lidt indirekte op til det, når du tager den
frækhed at udstille vores navne på denne usmaglige måde.
Og ja, vores navne står allerede skrevet i gruppen ved vores indlæg, og hvad
så. Det giver dig simpelthen bare ikke nogen grund til at udstille os sådan
uden videre.

Det kan godt være at du synes at vi er nogen stykker som ikke viser respekt,
fordi vi ikke har skrevet tilbage på dine svar ( til trods for at du ikke
aner grunden til at der ikke er blevet skrevet retur), men jeg synes i høj
grad at det i sidste ende er dig der topper med det respektløse via din
handling...

Dorthe E.

P.S. Dog tilbage tager jeg ikke min undskyldning!

"S.Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse

> "dorthe" <rosemus(snabela)givskudnet.dk> skrev i en meddelelse

>>> kjeldsen

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 19-10-06 15:32

"dorthe" skrev

> [...]
> man behandler andre mennesker.
> Og jeg behøver bestemt ikke trække vejret og, læse dit indlæg igen....!

Det tror jeg ellers ville være en god idé - både at trække vejret dybt og
læse indlægget igen.

> Nej, godt nok skrev du ikke at de pågældende personer nærmest er
> "forbrydere", men du ligger da lidt indirekte op til det, når du tager den
> frækhed at udstille vores navne på denne usmaglige måde.

Du kan jo vælge at optræde anonymt, under nick.
Alt hvad vi hver især skriver på nettet, bliver hængende på nettet. Kan man
ikke tåle enten at høre det igen, eller at andre forholder sig til det, bør
man nok overveje sin brug af mediet.

> Og ja, vores navne står allerede skrevet i gruppen ved vores indlæg, og
> hvad så. Det giver dig simpelthen bare ikke nogen grund til at udstille os
> sådan uden videre.

Så længe hvad der er skrevet i gruppen bliver i gruppen og der ikke
manipuleres med udsagnene, er der vist ikke så meget at skælde ud over.

> [...]
> du ikke aner grunden til at der ikke er blevet skrevet retur), men jeg
> synes i høj grad at det i sidste ende er dig der topper med det

Dorthe, det lyder som om du virkelig har en god grund til ikke at have
svaret Sørensen, før 2 måneder efter indlæggene er skrevet. Måske kunne du
nøjes med at sige det, i stedet for at fare i flint på den måde.

Bare et godt råd. Jeg er dog ikke i tvivl om, at du gør hvad der passer dig

- Winnie

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 19-10-06 15:22

"S.Sørensen" skrev

> [...]
> Og ang. at udstille navne? Jeg er da ikke Stasi, politiet eller fanatisk
> kristen.... Du overlever nok, du har jo selv skrevet dit navn i gruppen,

Hej Sørensen

Jeg syntes lige jeg vil nævne, at jeg sætter stor pris på din viden, du så
gerne deler med os. Jeg kan så udemærket godt forstå din pointe. Det mangler
da bare at man svarer retur igen...

- Winnie (der selvfølgelig godt ved, at der kan være særlige situationer,
hvor man ikke får svaret tilbage)

Fra : Ole

Dato : 20-10-06 14:28

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mangler da bare at man svarer retur igen...
>
> - Winnie (der selvfølgelig godt ved, at der kan være særlige situationer,

tjae.... det er såmen bare god tone i nyhedsgrupperne at sige tak - længere
er den ikke

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-06 18:16

Ja, men det er stadigvæk ikke god tone at udstille folk på måde, som han har
gjort. Så kan I sige hvad I vil.

Længere er den ikke...!

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-10-06 07:44

"dorthe" skrev i en meddelelse

> Ja, men det er stadigvæk ikke god tone at udstille folk på måde, som han
> har gjort. Så kan I sige hvad I vil.
>
> Længere er den ikke...!

Jamen så er der jo ikke mere at snakke om kære Dorthe!

Altså lige bortset fra, at det er virkelig dårlig tone at topposte - men se,
det er jo en helt anden snak

- Winnie

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 10:06

I mit sidste indlæg tilføjede jeg sætningen " Længere er den ikke...! ", som
er taget ud fra det indlæg som den forrige har skrevet... ( Lidt som en
provokation )

Men nu hvor du er så hellig og tro mod Steffensen, synes jeg at du skulle
prøve at lade være med at være så snæversynet, og se det hele fra en anden
vinkel! Hvordan ville du havde det hvis dit navn blev stillet op på denne
måde???

Ja, jeg spørger bare.

Det tror jeg ikke de fleste mennesker vil synes om, med mindre at de er
utrolig opmærksomheds søgende, og er ligeglad om det er god ell. dårlig
respons de får...

Desuden er jeg bare harm over at en mand tager den frækhed som han har
taget.
Jeg har givet min undskyldning til en mand som synes jeg har handlet
forkert, skønt han rent faktisk ikke kendte årsagen til at jeg - og de
andre, som er blevet hængt ud - ikke har svaret. Så jeg forventer da trods
alt en melding tilbage fra pågældende, nu da jeg også synes at han har
handlet forkert....

En sidste ting jeg vil tilføje. Hvor fanden er moralen blevet af?????

Dorthe E.

Fra : Ole

Dato : 21-10-06 12:16

> En sidste ting jeg vil tilføje. Hvor fanden er moralen blevet af?????
>
> Dorthe E.

den er druknet i din ordflom..........

og så udstiller jeg lige mit navn:

Ole.
Ole.
Ole.
Ole.
Ole.

PS: Lad venligst vær med at topposte!!

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 13:03

Sikkert, fedte røv...

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-10-06 18:38

> [...]

> vinkel! Hvordan ville du havde det hvis dit navn blev stillet op på denne

Tak fordi du syntes jeg er både hellig og tro - det er da prædikater jeg kan
bruge til noget!

Mht snæversynethed, var jeg slet ikke klar over at jeg led af det - Guess it
takes one to know one!?

Og Dorthe, hvis jeg havde haft et problem med et se mit navn i et lignende
indlæg, ville jeg ikke have undret mig over din reaktion. Så for at skære
det ud i pap - det ville ikke røre mig det fjerneste.

> Ja, jeg spørger bare.

Det er jo også med til at udvide horisonten, så det er nok ikke så skidt
endda.

> [...]
> handlet forkert....
>
> En sidste ting jeg vil tilføje. Hvor fanden er moralen blevet af???

Jeg tror ikke du er i stand til eller vil forstå princippet i, at man
høfligt reagerer på, at andre tager sig tid til at svare på de spørgsmål man
har stillet. Kunne du det, ville du bare have fortalt Steffensen at der var
en god grund til at du ikke svarede og det var så det!
Så Dorthe - dér var moralen!

At du heller ikke interesserer dig for hvordan man hensigtsmæssigt svarer på
indlæg, trods det at du to gange er blevet bedt om ikke at topposte,
bekræfter for mit vedkommende overstående tese.

- Winnie

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 20:47

Uhh, det er godt du kan sidde bag en skærm og spille smart.

Vor herre bevares...

Ud fra hele "debatten" kan jeg så forstå at det hele går ud på at jeg skal
respektere Steffensen's "ønsker" om en undskyldning, som han indirekte skrev
i sit indlæg. og han bør nødvendigvis ikke respektere at jeg synes det er
forkert den handling han har udført, og gi' en blot en lille bitte
undskyldning. Kan det virkelig være så svær at forstå???

Hvis det virkelig er så svær at forstå. Ja, såved jeg snart ikke hvad!

Høflighed er en god ting må man sige.....

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-10-06 21:15

"dorthe" skrev i en meddelelse

> Uhh, det er godt du kan sidde bag en skærm og spille smart.

*LOL* Hvor gammel er du egentlig?

> [...]
> undskyldning. Kan det virkelig være så svær at forstå???
>
> Hvis det virkelig er så svær at forstå. Ja, såved jeg snart ikke hvad!

Ja det er svært at forstå - for mig er du nærmest helt sort!

> Høflighed er en god ting må man sige.....

Jamen hold da helt op... Dér er vi da enige

- Winnie der faktisk ikke tror Dorthe ved hvad en toppostning er...

Fra : Benny den niende

Dato : 21-10-06 21:54

Winnie Schildknecht wrote:

> *LOL* Hvor gammel er du egentlig?

> Ja det er svært at forstå - for mig er du nærmest helt sort!

> Jamen hold da helt op... Dér er vi da enige
>
> - Winnie der faktisk ikke tror Dorthe ved hvad en toppostning er...

fjolset gider ikke være udstillet på nettet.....

hmmmm - af en søgning på google fremgik det at hun er blondine...

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Ole

Dato : 21-10-06 21:45

Gad vist om det er her hunden ligger begravet?

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-06 22:01

Nej, hvad så hvis jeg ikke ved hvad at topposte er.

Det er der jo nok osse så mange andre der ikke ved.

Fra min side af stopper denne tråd her...

I har i hvertfald moret mig ret meget. Så ved I det!!!

Et godt grin kan man jo altid bruge!!!

Hov, forresten. Trådstarteren har ikke skrevet tilbage ( Hmmm ) Ser man det,
var det ikke der for denne tråd blev startet????

Dorthe.

Fra : Benny den niende

Dato : 21-10-06 23:09

dorthe wrote:
> [...]
> Fra min side af stopper denne tråd her...
> I har i hvertfald moret mig ret meget. Så ved I det!!!

fornøjelsen er helt på min side.

Fra : Ole

Dato : 21-10-06 23:12

http://kite.mdk.dk/upload/kildekoder-Tudekiks.jpg

Fra : S.Sørensen

Dato : 22-10-06 10:01

> [...]
>

> Hov, forresten. Trådstarteren har ikke skrevet tilbage ( Hmmm ) Ser man
> det, var det ikke der for denne tråd blev startet????

Jeg har svaret dig tidligere i tråden, du har dog stadig lyst til at være
sur, hvilket gør at jeg ikke tror jeg kan skrive noget som helst til dig
uden at du farer op...

> Dorthe.

ps: som Winnie og Ole prøver at fortælle dig; læs http://usenet.dk/

Sørensen
- der endelig ikke skal svare på Dorthes spørgsmål i fremtiden....

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.