Data over analoge linier i DK
Fra : Kent Glerup

Dato : 18-08-06 12:50

Hejsa

Er der nogen her som har data over hvordan signaleringen er på danske
analoge linier?

F.eks: Hvordan er en optagettone sammensat.

/Kent Glerup

Fra : Aage Johansen

Dato : 21-08-06 07:42

> F.eks:: Hvordan er en optagettone sammensat.

Det nærmeste du kommer er cirkulære 27A som er en meget gammel sag (Statens
teleråd 1981), derudover er der NET4 (ETS300001) som er en ETSI standard.
NET4 indeholder mange timinger for de fleste Europæiske lande.

Nyeste krav til telegodkendelser indeholder ikke information om timing med
mere men blot nogle minimums funktionskrav (TBR21)

--
Aage

Fra : Kent Glerup

Dato : 21-08-06 08:23

MANGE tak for respons!

Har du de omtalte data i digital form?
Eller skal jeg bare til at lede? :)

/Kent Glerup

Fra : Aage Johansen

Dato : 21-08-06 10:09

KG> MANGE tak for respons!

Det var så lidt. Man vil gerne have lidt svar når man spørger

KG> Har du de omtalte data i digital form?
KG> Eller skal jeg bare til at lede? :)

Nej, cirkulære 27A finder du nok ikke i digital form, men du kan downloade
Net4 fra:

http://www.etsi.org/

søg på ETS300001 eller sådan cirka :-/

--
Aage

Fra : Kent Glerup

Dato : 21-08-06 12:14

On Mon, 21 Aug 2006 11:08:32 +0200, "Aage Johansen"

>Det var så lidt. Man vil gerne have lidt svar når man spørger

>Nej, cirkulære 27A finder du nok ikke i digital form, men du kan downloade
> [...]

Efter lidt registrering og sådan, fandt jeg lige de info jeg skulle
bruge!

TAKKER!

/Kent Glerup