Pandekage/brød uden kulhydrat
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 16-08-06 11:01

Mojn !!

Jeg har i en eller anden bog læst om, hvordan man kan lave en
pandekage / brød uden kulhydrater !! og stege den på en pande !!

Har det mon været rent finmalet rugmel med skaller + lidt vand og olie
??

Er der nogen af jer, der kan hjælpe meg med opskriften ??

Med venlig hilsen
Hans

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 16-08-06 11:05

Mente ikke uden kulhydrater, men uden hvedemel

Mvh
Hans

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 16-08-06 11:10

"Hans Mikkelsen (slet NWEBJ)" <bkfoto3@NWEBJmail.dk> skrev i en meddelelse

> Mente ikke uden kulhydrater, men uden hvedemel

Pandekager kan laves af majsmel og hirseflager.
Jeg har lige haft en pose hirseflager i hånden. bagpå var der en opskrift på
pandekager.

Men hvad har det i øvrigt med denne gruppes emne at gøre?

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Bangsø

Dato : 16-08-06 11:50

On Wed, 16 Aug 2006 12:09:39 +0200, Lisbeth Jacobsen wrote:

> Pandekager kan laves af majsmel og hirseflager.
> Jeg har lige haft en pose hirseflager i hånden. bagpå var der en opskrift på
> pandekager.
>
> Men hvad har det i øvrigt med denne gruppes emne at gøre?

Kost med lavt kulhydrat-indhold eller kost baseret på kulhydrater med
lavt glykemisk index er da LIGE sagen hvis man vil slanke sig (jf.
dk.helbred.SLANK) :)

--
Martin Bangsø - husk at fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-08-06 11:23

"Martin Bangsø" <martin_bangsoe@SLEThotmailSLET.com> skrev i en meddelelse

> Kost med lavt kulhydrat-indhold eller kost baseret på kulhydrater med
> lavt glykemisk index er da LIGE sagen hvis man vil slanke sig (jf.
> dk.helbred.SLANK) :)

Du bliver ikke slank ene og alene ved at spise mad med få kulhydrater. *S*

Der findes vist ikke nogen slankekur (heller ikke dem med masser af
kulhydrater) der ikke kan opvise eksempler på, at deres kur er kuren. Du kan
med andre ord finde folk, der kan forklare dig, at du taber dig, hvis du
spiser få kulhydrater. Men du kan også finde menensker, der har tabt sig
meget ved at spise masser af kulhydrater!

Mvh. Lisbeth