Handicapcykling i Taastrup/Hedehuseneområd~
Fra : cyklopaten@mailme.dk

Dato : 16-08-06 09:40

Hej NG

Jeg er fysioterapeut på et genoptræningscenter i Taastrup. Én af de
borgere jeg har til genoptræning er lammet i højre side (og dermed
ude af stand til at holde balancen såvel stående oprejst som siddende
på en cykel) efter et slagtilfælde.
Han har tidligere dyrket en del motionscykling, men det har han jo af
temmeligt indlysende årsager ikke længere mulighed for, så jeg
skulle høre, om der er nogen af jer der ved om der er noget
organiseret "sofacykling" (eller anden form for cykling der ikke
kræver at man er i stand til at balancere på en tohjulet cykel)i
Taastrup/Hedehusene-området.

Mvh Mads Thorning Pedersen