Købes: neolamprolog
Fra : Stephan Walther-Lars~

Dato : 15-08-06 17:21

Hejsa

Har du mulighed for at sælge mig nogle af disse gerne yngel er jeg
aftager. Helts i området midt til nord jylland

Stephan
20414849

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-08-06 17:26

Stephan Walther-Larsen wrote:
> Har du mulighed for at sælge mig nogle af disse gerne yngel er
> jeg aftager. Helts i området midt til nord jylland

Uha uha - der er du godtnok gået galt i byen

Handel dvs køb/salg/bytte/foræres væk må kun foregå i
markedsgrupperne.

Så prøv i stedet i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Hvis du er i tvivl om brugen af grupperne eller andet på usenet,
så er www.usenet.dk et godt sted at starte

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Stephan Walther-Lars~

Dato : 15-08-06 17:31

On Tue, 15 Aug 2006 18:25:48 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>
>Så prøv i stedet i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium
>
>Hvis du er i tvivl om brugen af grupperne eller andet på usenet,

Hejsa Jan

sorry

Det er jeg jo godt klar over når jeg ser på gruppens navn - stod på
den forkerte gruppe da jeg postede. og jeg vil bestræbe mig på at det
ikke sker igen

SÅ.. jeg omformulerer jeg det lidt her.

Jeg leder efter nogle der kender disse dejlige små fisk og evt har
yngel gående. Jeg vil gerne udveksle erfaringer =)

Stephan
20414849