Afslutte et andet program, fra en D7 app.
Fra : Thomas Demant

Dato : 15-08-06 16:49

Jeg er nødt til at starte en ekstern applikation, fra et Delphi projekt jeg
er igang med. Når jeg så afslutter Delphi programmet, vil jeg også gerne
have afsluttet det startede program, hvis det endnu køre.
Det skal siges, at det program der startes fra Delphi applikationen, ikke
har nogen vinduer/forms og altså ikke umiddelbart kan ses.
Er der nogen der har en ide til, hvordan det kan lade sig gøre?

--
Thomas Demant [4990/5700]

Fra : Ingolf

Dato : 26-08-06 11:00

http://www.swissdelphicenter.ch/torry/showcode.php?id=266

Fra : Thomas Demant

Dato : 03-09-06 18:47

> http://www.swissdelphicenter.ch/torry/showcode.php?id=266

Mange tak for hjælpen. Det er lige dét jeg manglede

--
Thomas

Fra : Thomas Demant

Dato : 03-09-06 18:48