sukkerfri slik??
Fra : bj

Dato : 10-08-06 11:22

Hej

Hvad er status for sukkerfri slik? Hvvad er mangden af energi i det set i
forhold til alm. slik?

bj

Fra : Thomas Hansen

Dato : 20-08-06 07:07

Hej bj

Der er færre kalorier i sukkerfrit slik, men der er stadig en del kalorier
i.

Desuden virker sukkerfrit slik afførende ved for stor indtagelse.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen

--
Culmbach Kostvejledning I/S
Vestergade 38,2.tv

Foredrag, kostplaner og vejledning

Fra : bj

Dato : 21-08-06 20:08

"Thomas Hansen" <thomas@culmbach.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i.
>
> Desuden virker sukkerfrit slik afførende ved for stor indtagelse.

tal for svaret

bj

Fra : Frandsen

Dato : 28-08-06 15:47

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad er status for sukkerfri slik? Hvvad er mangden af energi i det set i
> forhold til alm. slik?

Det kommer virkelig an på, hvad sukkerfri slik er for noget. Jeg købte
engang nogle sukkerfri pastiller. Sukkerfri stod med store bogstaver på
æsken. En dag da jeg lige havde taget en pastil, ville jeg lige læse
indholdsfortegnelsen, og jeg var ved at besvime over, hvor mange calorier
det indeholdte. Produktet indeholdte ikke sukker men sukkeralkoholer! Jeg
følte mig virkelig snydt.