løn
Fra : Thomas S

Dato : 08-08-06 12:43

hvis man er lærer på løntrin 30 = ca. 22600 pr. mnd. Hvor meget skal man
så ca. forvente at få udbetalt?

Mvh Thomas - som tydeligvis er ny lærer ;)

Fra : MJ

Dato : 08-08-06 13:42

On Tue, 08 Aug 2006 13:42:54 +0200, Thomas S <test@mail.dk> wrote:

>hvis man er lærer på løntrin 30 = ca. 22600 pr. mnd. Hvor meget skal man
>så ca. forvente at få udbetalt?
>
>Mvh Thomas - som tydeligvis er ny lærer ;)

Det afhænger jo af diverse fradrag.
Jeg er også ny, men har også købt hus. Det giver en del fradrag.

Ellers er det vel ca. 40 % af (22600 - fradrag) der går til skattefar,
og som skal trækkes fra de 22600..

Fra : Carlsen

Dato : 31-08-06 20:10

"Thomas S" <test@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvis man er lærer på løntrin 30 = ca. 22600 pr. mnd. Hvor meget skal man
> så ca. forvente at få udbetalt?
>
> Mvh Thomas - som tydeligvis er ny lærer ;)

Et overordentligt slag på tasken:

Uden yderligere end personfradrag - fagforening og skat (+diverse)
12 - 14.000.

-LC