Hvilken rovfugl?
Fra : Kirsten og Hans Erik

Dato : 07-08-06 22:13

Hej i gruppen

Er der nogle der kan give nogle bud på, hvilken rovfugl jeg har set? Billede
findes på dk.binaer.

Jeg så den på en kanotur på Skjern å lidt vest for Rørbæk sø d. 19. juli.
Jeg er selv mest stemt for en rød glente - meen måske er halen for lys?

Med venlig hilsen

Hans Erik Jensen

Fra : Max

Dato : 07-08-06 22:30

Hej Hans Erik

> Jeg så den på en kanotur på Skjern å lidt vest for Rørbæk sø d. 19.
> juli. Jeg er selv mest stemt for en rød glente - meen måske er halen
> for lys?

Den ligner meget en Rød Glente og området er også et sted
hvor den findes.

Mvh Max

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 07-08-06 22:45

"Kirsten og Hans Erik" <hanserik@fjerndette.post9.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44d7ad02$0$13939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg så den på en kanotur på Skjern å lidt vest for Rørbæk sø d. 19. juli.
> Jeg er selv mest stemt for en rød glente - meen måske er halen for lys?

Hej
Jeg tror også det er en Rød glente, jeg har et billede som du kan sammenline
med :

http://www.gmfoto.dk/fugl.asp?rid=1&ID=99

mvh
Gerner