Broderimønstre søges
Fra : JemKem

Dato : 07-08-06 08:47

Hejsa

Jeg er gået hen og har fået øjnene op for brodering igen... Det har
været lidt stillestående siden folkeskolen, men nu vil jeg begynde
igen... Jeg har bare lidt begyndelsesvanskeligheder... For jeg mangler
mønstre... Jeg søger især border af forskellige arter til duge... Og

så søger jeg også et flot motiv af en solsikke... (min
yndlingsblomst)

Jeg syer både korssting og fladsting og andre typer mønstre har også

interesse :) Jeg er tilfreds med digital scanning af et mønster :)

Håber der er nogen som kan hjælpe :)

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-08-06 11:34

[...]

Prøv at bruge Google, søg på Broderimønstre

Hilsen Jørgen

Fra : JemKem

Dato : 16-08-06 09:03

Jørgen L. skrev:

> Prøv at bruge Google, søg på Broderimønstre
>
> Hilsen Jørgen

Det har jeg prøvet... Jeg synes det er svært at finde nogle pæne
borde og et flot motiv af en solsikke.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 16-08-06 12:51

JemKem wrote:

> Det har jeg prøvet... Jeg synes det er svært at finde nogle pæne
> borde og et flot motiv af en solsikke.

Jeg kan anbefale programmet :
Jane Greenoff's CrossStitch Pattern Creator 2
Det kan lage broderimønstre av fotografier, tegninger etc.
Det kommer med 30.000 bilder/tegninger sortert i kategorier.

Består av to disker, en med program og instruksjonsvideoer, og en med
bilder.
Maan kan også bruke fotografier fra digi-kameraer.

Mønsteret skrives ut, og en "innkjøpsliste" over materaler / farger / garn
etc. lages også.
Koster ca. 20 UK pund, men kan også kjøpes billigere på ebay.

--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no