Ferie på Bornholm?
Fra : L.Støvring

Dato : 06-08-06 15:30

Hej i gruppen.

Jeg aner ikke om jeg har ramt rigtigt med denne gruppe, ellers send mig hen
hvor nedenstående hører til:

Familien vil gerne holde sommerferie en uge på Bornholm, næste år. For at
have det bredest mulige udvalg er det vel med at få bestilt i god tid, så vi
vil allerede nu booke ferien.
Jeg har google't efter feriecentre og sommerhuse på øen, og naturligvis
kommer der alle de store og kendte bureauer frem, men...................er
der nogen her som kender til et sted som kan anbefales? Og et sted på øen
man kan lèje bil for en uge?

Det optimale for os ville være, et feriecenter/pensionat ell.lign. med
direkte udgang til swimmingpool. Gerne mindst morgenmad incl.
Lejligheden/huset skal indeholde mindst 3 gode sovepladser og TV ( vi VIL se
nyhederne mindst een gang i døgnet ).

Mvh. Lisbeth

Fra : Mogens...

Dato : 08-08-06 21:25

"L.Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg aner ikke om jeg har ramt rigtigt med denne gruppe, ellers send mig
> hen hvor nedenstående hører til:

dk.fritid.rejse
--
/Mogens
Alt om import -> http://bilimport.tkrath.dk

Fra : Tina

Dato : 28-10-06 21:10

> Det optimale for os ville være, et feriecenter/pensionat ell.lign. med
> direkte udgang til swimmingpool.

Tvivler på i kan finde et sted med svimmigpool, herovre tager man jo på
stranden! :)