Behandling hos TDC
Fra : A.And

Dato : 04-08-06 14:17

Igen en rasende kunde hos TDC efter vi ikke har haft telefon i 3 dage og
ringer til fejlmeldingen for tredie gang får vi at vide at der vil gå 14
dage inden det bliver lavet,det skal lige med at det er en hel gade der ikke
har telefon.
Første dag det var galt kom der en kvindelig teknikker for at finde fejlen
,det var en kabel fejl sagde hun , der ville lige straks komme en og rette
det , der kom også en stor vogn fra TDC men det skete ikke noget.
Er det for at presse flere penge ud af os , for at få os til at tegne ekstra
abonement på reparationer.
Peder Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 14:49

On Fri, 4 Aug 2006 15:16:47 +0200, "A.And" <nmb@pc.dk> wrote:

> Igen en rasende kunde hos TDC efter vi ikke har haft telefon i 3 dage og
> ringer til fejlmeldingen for tredie gang
ha-ha, her ringede "fejlmeldingen" for at spørge til en fejlmelding om
adsl der var nede, det var også tre uger efter at det var blevet
fejlmeldt. Har vi tdc kunder det ikke sjovt

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 05-08-06 12:46

Er det ikke fordi de vil sælge dig "Straks service"? Jeg mener at de har et
abonnement/gebyr, hvor man kan få rettet fejl hurtigt...

/Morten