Afslut et program og genstart det...
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-08-06 09:16

Hej

Kan man ikke med en eller anden stump kode i et Delphi 5 program afslutte det (det er ikke noget problem ) og efterfølgende få det til at starte igen med det samme (Et problem for mig)......

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : 8600

Dato : 01-08-06 21:18

Jeg vil fx compile dette program

program restart;

uses
SysUtils,
Windows;

begin
if ParamStr(1) <> '' then
begin
Sleep(1000);
WinExec(PChar(ParamStr(1)), SW_SHOWNORMAL)
end;
end.

Hvis dit program hedder "MainProgam", så tilføj OnClose følgende

WinExec('restart MainProgram', SW_SHOWNORMAL)

så skulle den være hjemme.

//** Jeg ved godt at man ikke bør bruge WinExec mere. Men det er nemmest at
vise det sådan.
--
Carlsen

www.carlsensoftware.dk

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i en
meddelelse news:mn.0a677d68fa37d768.11460@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk...

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 02-08-06 09:48

Jeg takker.

Det virker fint.

Bruger nu bare ShellExecute i stedet for.

Michael

8600 used his keyboard to write :

--

Best Regards / Venlig hilsen