Overlay med sanitet til AcadLt
Fra : Jens P. Seerup

Dato : 30-07-06 22:54

Jeg sidder med en AcadLt 97, og skal til at tegne vores nye badeværelse.

For nogle år siden var jeg selvst. VVSinstall, og havde i den forbindelse en cd
fra Max Sibbern (Ifö) med hele deres sortiment, som blokke til netop Acad.

Denne cd har jeg så desværre ikke mere. Nogen der ved hvor jeg kan finde sådanne
blokke? (toilet, håndvaske etc)

Pfh tak (i sommervarmen)

JpS

Fra : GK

Dato : 31-07-06 01:13

har du prøvet at søge efter det på google

Fra : GK

Dato : 31-07-06 01:19

skrev bare ifo så var det der i første hug ,,,,lige det du spørger om ,, og
til acad minsanten (hovedet under armen og så der ud af )

ps. det sidste er kun ironisk ment

mvh gk

Fra : Jens P. Seerup

Dato : 31-07-06 15:33

Hovedet var under armen i går, fandt skidtet, og _er_ igang med mit nye
badeværelse.......

TnX

JpS