Delphi og Flash
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 14:11

Hej.

Er det muligt i Delphi at anvende noget flash, som man har fået, fx til brug
som velkomstskærm, intro eller lignende.

Fra : Thomas Demant

Dato : 29-07-06 14:54

> Hej.
>
> Er det muligt i Delphi at anvende noget flash, som man har fået, fx til
> brug som velkomstskærm, intro eller lignende.

Brug Google. Det er en udmærket søgemaskine.
Nu har jeg så gjort arbejdet for dig - ét blandt mange resultater:
http://delphi.about.com/od/graphics/l/aa040103a.htm

Jeg har ikke selv testet og ved derfor ikke om det viker. Men jeg vil tro
det.

--
Thomas
- Anonyme usenet brugere opfattes som useriøse, til det modsatte er

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 15:07

"Thomas Demant" <news@dement.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://delphi.about.com/od/graphics/l/aa040103a.htm
>
> Jeg har ikke selv testet og ved derfor ikke om det viker. Men jeg vil tro

Jeg siger mange tak og har google bag øret næste gang