HF på 3 år ...
Fra : Kasper Johansson

Dato : 28-07-06 16:09

hej med jer...

jeg vil høre om der er nogen der ved hvor man kan tage HF på 3 år.
i hovedstadsområdet ...

venligst
Kasper

Fra : Helle

Dato : 28-07-06 20:50

"Kasper Johansson" <kasperjohansson@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> hej med jer...
>
> jeg vil høre om der er nogen der ved hvor man kan tage HF på 3 år.
> i hovedstadsområdet ...
>
> venligst
> Kasper

Det kan du gøre på Vuc over hele landet.

Hilsen Helle

Fra : Kasper Johansson

Dato : 28-07-06 20:58

hummmm jooooooooowwwwwwwwwww

men tillægesspørsmålet er så ... hvormange timer er det man skal have for at
få SU ... ?

og ja den er jo pålagt...

og takker for svaret..

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-07-06 21:10

"Kasper Johansson" <kasperjohansson@ishoejby.dk> posting:

>men tillægesspørsmålet er så ... hvormange timer er det man skal have for at
>få SU ... ?

23 timer/ugen, så vidt jeg husker, men det ved studievejlederen alt
om.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.amnesty.dk/stoptortur/protest/

Fra : Helle

Dato : 29-07-06 11:11

> hummmm jooooooooowwwwwwwwwww
>
> men tillægesspørsmålet er så ... hvormange timer er det man skal have for
> at få SU ... ?

Jeg mener du skal have 23 timer om ugen men det kan du også godt nå op på
ved at tage hf over 3 år (har selv været startet på det).

Mvh Helle

Fra : Kasper Johansson

Dato : 01-08-06 15:28

taker for info ...