grøn the
Fra : bj

Dato : 26-07-06 18:52

Jeg læste en artikel i Iform-bladet om grøn the.Det skulle efter sigende
være godt for kroppens fordøjelse + man skulle ikke optage så meget fedt
(fedtstoffer) da théen angiveligt skulle sørge for netop mindre optagelse af
fedt og blive bedre udskilt samt at det også skulle give et pift til
forbrændingen.

er der nogen der har en idé om hvilken grøn the der skulle være bedst af
grøn the? JEg var på hylderne i Føtex idag og der var jo det jeg kalder lidt
mere end et vel-asorteret "apotek" i den retning.

hjælp modtages gerne

bj

Fra : Jesper

Dato : 27-07-06 06:39

On Wed, 26 Jul 2006 19:51:55 +0200, bj wrote:

> [...]
> grøn the? JEg var på hylderne i Føtex idag og der var jo det jeg kalder lidt
> mere end et vel-asorteret "apotek" i den retning.

Vi er vist inde i den type produkter, hvor "virkningen" afhænger mere af
tro end videnskab. Jeg ville derfor vælge den som smager bedst.