S: Crosstrainer
Fra : Doctor Tennant

Dato : 25-07-06 15:03

Jeg kan ikke finde andre grupper hos min udbyder, der er relevante, så i må
brokke jer hvis den ikke hører til her.

Jeg har en Kettler Condor crosstrainer (ellipsetræner), som jeg skal have
solgt pga. pladsmangel så jeg kan købe en cykel istedet for...

Den er 14 måneder gammel.

Interesserede kan rette henvendelse på hc @ coolcomics.dk - den befinder sig
i 2200 området.

HC

Fra : Sabina H.

Dato : 25-07-06 16:33

Doctor Tennant wrote:
> [...]
>
> Jeg har en Kettler Condor crosstrainer (ellipsetræner), som jeg skal
> have solgt pga. pladsmangel så jeg kan købe en cykel istedet for...

dk.marked.privat havde nok været det mest relevante sted at smide denne ;)

men derudover.... hvad skal du have for den??

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk