Healing
Fra : Lars Vincent

Dato : 25-07-06 09:46

Jeg mener at have opdaget at jeg ved håndspålæggelse kan afhjælpe problemer
såsom feks. hovedpine, led- og mavesmerter. Jeg tror overhovedet ikke selv
på healing men kan efter flere tilfælde alligevel ikke lade være med at
blive lidt nysgerrig.
Har I nogle tanker om dette?
mvh
Lars

Fra : Søndergaard

Dato : 25-07-06 11:11

Lars Vincent skrev:
> [...]
> på healing men kan efter flere tilfælde alligevel ikke lade være med at

tro kan flytte bjerge...

Søndergaard

Fra : Mette & Mikael

Dato : 25-07-06 15:38

Det lyder lidt som "Reiki"...

Har selv en tråd i dk.helbred hvor jeg har spurgt ind til Reiki, der er
desværre ikke nogen der har svaret endnu.

Fra : Mejer

Dato : 29-07-06 22:25

hvorfor ikke opsøge en rigtig healer og spørge?

Fra : Peter Holmgren

Dato : 30-07-06 10:42

> [...]
> ikke selv på healing men kan efter flere tilfælde alligevel ikke lade være

Placebo effekt. En almindelig hovedpude kan give samme effekt. Newagere vil
vel så fortælle dig at hovedpuder har healende egenskaber.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-08-06 12:39

Lars Vincent skrev:

> [...]
> overhovedet ikke selv på healing men kan efter flere tilfælde
> alligevel ikke lade være med at blive lidt nysgerrig.

Kan sagtens tænkes at du kan heale - har selv af 2 healere fået at vide at
jeg kan.

Bøn (for andre mennesker) skal man heller ikke se bort fra
Hans