Forslag til RC flyver??
Fra : Lars Vincent

Dato : 25-07-06 09:32

Hejsa,

Nogle der har et godt forslag til en begynder RC flyver? Vil det være en
fordel at starte i klub eller kan man lære det selv (har smadret 2 stk.
allerede)?
Mvh
Lars

Fra : Basil

Dato : 25-07-06 10:42

Lars Vincent har bragt dette til verden:

En klub er helt sikkert en god ide.
Hvor i landet holder du til?
Kai

Fra : Lars Vincent

Dato : 25-07-06 10:58

Amager, har set på nettet at der er noget der hedder RC ørnene. De holder
tilfældigvis arrangement om tirsdagen. Så der tager jeg da lige forbi...

Fra : Basil

Dato : 25-07-06 16:38

Følgende er skrevet af Lars Vincent:
> Amager, har set på nettet at der er noget der hedder RC ørnene. De holder
> tilfældigvis arrangement om tirsdagen. Så der tager jeg da lige forbi...
>

> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

>>> Mvh

Gør det, eller kør til det spritnye anlæg i Greve.
Kai

Fra : Lars Vincent

Dato : 25-07-06 22:05

Var hos Ørnene idag......
Parkerede på en bøsse p-plads ved lossepladsvej og spadserede med svigerfar
og kammerat ned til flyvepladsen.... der var ikke et øje, ventede en time,
stadig ingen.
Det bliver vist Greve næste gang...