Min fisk søger nyt hjem, hurtigt.
Fra : kenneth T

Dato : 24-07-06 12:34

Da jeg er nødt til at afvikle mit akvarie, giver jeg de sidste par fisk væk,
det er jo synd og aflive..

1 Oscar ca 16-22cm.
3 plecostemus maller (tror jeg nok) 16-22cm.
1 blå ??? 7-10cm.

postnummer 8500, henv. venligst på mail.

-
MVH
Kenneth

Fra : kenneth T

Dato : 24-07-06 13:22

ups, brug lige den her mail i stedet for :)

kenneth@zx12r-club.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-07-06 14:08

kenneth T skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> ups, brug lige den her mail i stedet for :)

Det hører dog stadig til i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Al handel - herunder også "Foræres væk" hører kun til i
markedsgrupperne.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard