Intro hvordan ?
Fra : Bob \(-:

Dato : 23-07-06 22:15

Hejsa

Jeg er helt grøn inde for flash men kunne godt tænke mig at lave en flash
intro
er der et gratis program eller demo program man kan lave det med .??
Har også kikket lidt på dem her
http://www.wyomingwebdesign.com/files/flash/index.html
men hvis man downloader dem og redigere dem i tekt filen står der stadig
reklame for wwd.com i bunden af flash introèt..

Håber på gode forslag

Hilsen Robert

Fra : Morten Jorgensen

Dato : 24-07-06 02:15

Bob \(-: wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> men hvis man downloader dem og redigere dem i tekt filen står der stadig
> reklame for wwd.com i bunden af flash introèt..

Skal du lave Flash skal du bruge Macromedia Flash, der findes vidst andre
programmer, men Macromedia Flash er helt klart det bedste og også det der
bliver brugt for det meste. Der kan hentes en 30 dages trial på deres
hjemmeside :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bob \(-:

Dato : 26-07-06 10:44

> [...]
> programmer, men Macromedia Flash er helt klart det bedste og også det der
> bliver brugt for det meste. Der kan hentes en 30 dages trial på deres

Ok tak det vil jeg prøve

Hilsen Robert