Tynd klient
Fra : Kjaersgaard

Dato : 23-07-06 11:17

Hej

Jeg vil have en tynd klient sat op hjemme hos mig selv. Jeg har en stationær
pc hvor jeg ligger XP mediacenter edition på, som samtidig skal fungere som
server for klienten.
Er der nogen der har erfaring med XP som serverOS, og hvilken software der
er bedst at have på klienten til opgaven ?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-07-06 16:19

"Kjaersgaard" <no@spam.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Er der nogen der har erfaring med XP som serverOS, og hvilken software
> der er bedst at have på klienten til opgaven ?

1. Du mangler at beskrive hvad klienten skal kunne

2. Du er i den forkerte gruppe da dette omhandler hardware vedr servere og
ikke software/OS.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kjaersgaard

Dato : 23-07-06 20:41

Hej igen

1. Klienten skal selvfølgelig kunne afvikle den software der ligger på
serveren, også admin. Da serveren er en multimediepc der styrer tv, radio,
musik, billeder, vidoer osv. Mit hardware skal bygges således.

(1). Server med XP multimedie edition.
(2). Bærbar pc der er tilsluttet trådløst netværk, routeren er kablet til
serveren.
(3). Trådløs printserver til printer.
(4). Klient der skal bruges til admin og styring af multimedie og alm.
internet surf. Kablet eller trådløst. Skal fungere lidt som en bærbar(nemt
at pakke væk når man får gæster).
(5). Er der en der er venlig, at fortælle mig hvilket forum der er det
korrekte, vedr. klient og server OS.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-07-06 20:54

On Sun, 23 Jul 2006 21:40:57 +0200, "Kjaersgaard" <no@spam.dk> wrote:

> (5). Er der en der er venlig, at fortælle mig hvilket forum der er det
> korrekte, vedr. klient og server OS.

Da dit spørgsmål handler om Windows XP, er den korrekte gruppe:
dk.edb.system.ms-windows

-A
--
http://www.hojmark.org/