Offtopic: hestetapet
Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 19-07-06 21:20

Hej

Kan man nu om dage skaffe tapet med hestemotiv? Det fandtes i min barndom
men nu kan jeg ikke opdrive den slags. Og det er nu datterens højeste ønske
for indretningen af sit nye værelse. Jeg har foreslået hende at klistre
plakater op, men det faldt ikke i god jord.

Lisbeth

Fra : isfugl

Dato : 19-07-06 21:32

Jan & Lisbeth wrote:

> [...]
> ønske for indretningen af sit nye værelse. Jeg har foreslået hende at
> klistre plakater op, men det faldt ikke i god jord.

Farve base i Viby J har nogel.. (eller have i hvertifald i foråret)

--
steffen

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 19-07-06 21:43

"isfugl" <news@kva-ek.dk-ælavesudenbindestreg> skrev i en meddelelse

> Farve base i Viby J har nogel.. (eller have i hvertifald i foråret)
>
> --
> steffen

Tak for svaret, har de en hjemmeside? Eller e-mail?

Lisbeth

Fra : LarsJ

Dato : 20-07-06 00:58

Jan & Lisbeth skrev:
> [...]
> for indretningen af sit nye værelse. Jeg har foreslået hende at klistre
> plakater op, men det faldt ikke i god jord.

Måske kan de her skaffe det - ser da i hvert fald ud til, at de har de
rette 1980'er forbindelser desangående

http://www.tapetshop.dk/shop/

Lars