Ancistrus unger :)
Fra : Unlimited

Dato : 18-07-06 18:19

Så fik mine han ancistrus bekymringer.. Der er en af dem der har været på en
af hunnerne.. For jeg har ihvertfald 3-4 små (Ca 8 mm) ancistrusunger
rendende i mit akvarie.. Måske der er en faderskabssag på vej :)

Men inden det kommer så langt så ville det være rart at vide hvad jeg skal
fodre dem med.. Bare flagefodder som jeg heletiden har givet mine fisk eller
?
Skal de fanges og smides i et akvarie for sig selv eller ?? De går sammen
med selvskabsfisk.. Hvor en sværddrager er det største..

Mvh Flemming

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 18-07-06 18:54

hey...

malle-piller med spirulina er hvad jeg plejer at bruge.... plus det
sædvanlige med adurker-kartofler-peber... paa en skrue, eller en gaffel....

/finn