Terminering af U160 SCSI
Fra : Jens Willadsen

Dato : 18-07-06 09:13

Hej

Jeg har lige sat et Adaptec 29160 U160 kort i vores ML 330 G3
og sat et DAT72 drev til fra HP. Drevet er til U320 og der følger et
termineret LVD kabel med til drevet.
Men nu når jeg booter op siger Adaptec kortet at SE Connectoren ikke er
tilstrækkelig termineret.
Der er 2 porte på kortet, er der en jeg skal bruge primært? Adapteren siger
at den har registreret en 29160 på ID 0 men kommer ikke videre.
Jeg er ret ny til SCSI teknik, så der er derfor jeg spørger (dumt) :)

MVH JensW

Fra : Jens Willadsen

Dato : 18-07-06 09:17

Eller skal begge porte termineres??

MVH JensW

Fra : Jens Willadsen

Dato : 18-07-06 10:00

Sorry folks, det var vist en RTFM fejl fra min side.
Jeg må til at lære at læse manualer :)

MVH JensW