Perilla mod allergi
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 07-07-06 09:50

Hej,

Ja, nu er græs-sæsonen på vej mod sin ende, men jeg må fortælle, hvad
jeg har oplevet denne sommer.

Jeg er allergisk overfor græs og til dels også birk. Jeg plejer at være
invalideret i hele juni måned, med kløende øjne og en næse der drypper
hele tiden, samt en irritation i svælget.

Jeg fik tilbudt nogle piller lavet af Perilla-blad af en veninde, og har
eksperimenteret med dem henover sommeren. De har vist sig særdeles
effektive. Ialt har jeg kun haft to "dårlige" dage, hvor jeg har følt
mig invalideret. En klar forbedring i forhold til, hvad jeg har været
vant til. Måske har der været mindre pollen i år, men ifølge DMI ser det
ikke ud til at være tilfældet.

På pakken står der, at man skal tage en pille morgen og aften, samt
efter behov. Det passer meget godt med min erfaring. Morgen og aften
virker forebyggende, og hvis man så skal på skovtur en dag, så en ekstra
pille eller to i løbet af dagen til at tage det ekstra pres.

Jeg har selv haft stor glæde af dem, og vil således gerne viderebringe
mine erfaringer til andre allergikere. Om de virker for jer ved jeg
ikke. Jeg har søgt lidt på nettet, og fandt en beskrivelse
<http://www.dsgnet.dk/Sites/TL_Artikler/perilla.asp>, hvor de påstår
lindring for otte ud af ti personer.

De koster 128 kroner for en dåse med 36 kapsler, så det er lidt dyrt.
Tager man to om dagen, så bliver det til 200 kroner om måneden.

Hilsen,
-Michael.

P.S. Jeg ved godt det lyder som en salgstale, og jeg hader selv at læse
sådan nogle "mirakel-beretninger", men må omvendt også konstatere, at
jeg er selv blevet hjulpet.

P.P.S. Mig bekendt er der kun een forhandler i Danmark, men personligt
er jeg ligeglad med, hvor eller om I køber disse piller. Men hvis I er
generet af græs-allergi som mig, så vil jeg opfordre jer til at prøve.
Jeg oplevede markant bedring allerede efter få dage.