sjove katte-klip?
Fra : taina

Dato : 06-07-06 23:28

Nu hvor min farmor endelig har fået bredbånd og jeg skal til at kaste sjove
små katte-videoer i nakke af hende, kan jeg selvfølgelige ikke finde ret
mange af dem, som jeg har set i tidens løb. Så hvis I kan huske dem, så må I
meget gerne levere Andre dyr kan også gå - men så skal de godt nok være
nuttede

mvh. tina

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-07-06 00:17

Denne her er da sjov:

http://www.youtube.com/watch?v=nNcwTF1Eo70

Bjarke

Fra : taina

Dato : 07-07-06 01:27

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand.de(nej, det skal selvfølgelig
være med K da jeg er dansker)> skrev i en meddelelse
> Denne her er da sjov:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=nNcwTF1Eo70
>
> Bjarke

Ja, den er sjov - meeen min famor kan jo godt li' katte, så det går nok ikke

I øvrigt kan jeg se, at jeg er kommet til at smide indlægget i den forkert
gruppe - det skulle have været i kattegruppen. Jeg beklager meget!

mvh. tina