Hjemmeside om Gudenåen ved Langå
Fra : Kirsten og Carlo Ive~

Dato : 06-07-06 14:23

Hej
Jeg har lavet en lille hjemmeside med fokus på Gudenåen omkring
Langå.
Jeg har har primært fokuseret på at lave en orientering til de mange
nye gæster, som vi hvert år ser ved åen, og hvis du påtænker at besøge
den nedre del af Gudenåen kunne du måske gøre brug af noget fra
hjemmesiden.
Adressen er www.mingudenaa.dk
Siden er helt reklamefri og jeg har ingen kommercielle interesser i
åen, dagkortsalg, overnatninger eller lignende.

Siden er alene lavet for at byde vore gæster velkommen til Langå-egnen
og jeg håber, at hjemmesiden kan hjælpe lidt til at få et overblik
over mulighederne.

Hvis du har kommentarer, er du velkommen til at sende dem til mig -
helst via linket på forsiden af hjemmesiden, idet mailadressen i denne
besked ikke fungerer - heller ikke, hvis du fjerne det "underlige".

Hilsen
Carlo Iversen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 10-07-06 11:01

Kirsten og Carlo Iversen skrev:

> Hej
> Jeg har lavet en lille hjemmeside med fokus på Gudenåen omkring
> Langå.

Nydelig og sober hjemmeside. Man kan se du holder af åen

Peter Schrøder