Hmm
Fra : Søren

Dato : 04-07-06 16:50

Hej..'

Ikke meget der sker i denne nyhedsgruppe mere

Er alle bare blevet så dygtige ?

Mvh Søren

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 04-07-06 20:54

Ja da

Edwin Elowsson
Giben Scandinavia as

"If you have a difficult task, give it to a lazy person
- they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 05-07-06 09:26

> Ikke meget der sker i denne nyhedsgruppe mere
>
> Er alle bare blevet så dygtige ?

Nej. Jeg har været dygtig hele tiden

Bjørn

Fra : Louis

Dato : 05-07-06 21:48

> Er alle bare blevet så dygtige ?

Nææ, jeg er ikke, men det er ca. 30 grader uden for, og jeg gider ikke have
strandsand i min PC...

Jeg var engang supergo' til AutoCAD, men efter en pause med programmet på
ca. 7 år, så har jeg altså glemt en del.

Jeg vil nok få brug for gruppens fremragende kompetencer, når vejret atter
bliver til hyggestunder foran skærmen.

Louise

Fra : Lars

Dato : 06-07-06 10:59

In article <44aa8e2c$0$20230$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
jada@mail.dk says...
> Hej..'
> Ikke meget der sker i denne nyhedsgruppe mere

Årsagerne er vel for godt vejr, uudholdelig varme, samt chok over pirat-
sælgeren, der spammede gruppen

--
Best regards

Lars Sandberg