Multer- Hvor på sjælland?
Fra : Erik

Dato : 03-07-06 14:38

Hejsa

Har sat mig for, at i år jeg se og fange min første multe. Hvor på de
sjællandske kyster er de?

På forhånd tak
Erik

Fra : TT

Dato : 03-07-06 15:35

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Har sat mig for, at i år jeg se og fange min første multe. Hvor på de
> sjællandske kyster er de?
>

> På forhånd tak
> Erik

Jeg har set dem om sommeren på Omø - men der skal du jo lige med en lille
færge

-TT

Fra : Posten

Dato : 04-07-06 07:11

Og jeg plejer at se dem på Mullerup Strand, syd for havnen.

/Po

Fra : Gustav Bernzer Kern

Dato : 06-07-06 11:27

jeg havde i båd været ude at fiske ved Nykøbing /Rørvig
det meste af dagen uden at fange noget.
Da jeg lagde til bådbroen sad der en lille knægt (6-7 år) med en lille
bambuspind og nogen majs, og rundt om hans majs
svømmede konstant en 5-6 multer rundt.
frustrerende