acn tilbud
Fra : Alex Larsen

Dato : 02-07-06 23:34

har fået tilbud et acn abonnement, er det godt eller???????

alex

Fra : Ole Stigaard

Dato : 03-07-06 08:33

Mon, 03 Jul 2006 00:33:36 +0200, Alex Larsen <dsl155879@vip.cybercity.dk>
skrev:

> har fået tilbud et acn abonnement, er det godt eller???????
>

> alex

En søgning på acn advarer om pyramidespil, såe...

Ole

Fra : Erik Andersen

Dato : 08-07-06 00:42

Jeg har ACN fastnet abb. + samtaler og 1 ACN mobil

Jeg er yderst tilfreds med ACN som teleselskab - Og så kan det da godt være
at salgskanalen ligner pyramide - Det gør jo ikke produktet værre. Og går
der 1-2% af mine samtaler til en representant - det vil jeg da hellere end
at give dem til TDC

news.tb3q9nr273aafo@dpiii...

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-07-06 02:36

ma 03 jul 2006 12:33:36a satte Alex Larsen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> har fået tilbud et acn abonnement, er det godt eller???????

Hmm ja det er et godt spørgsmål.

Det siges jo at være på kanten til pyramidespil men eneste grund til at det
er hvidlistet herhjemme (hvis det er det helt) er at der faktisk er en
ydelse i det (telefonien) som kunden får glæde af.

Men der er noget muggent ved det og det skal ikke kommme det mindste bag på
mig hvis det kommer op om nogle år at det er pure svindel og humbug

Det er jo relativt dyrt overhovedet at få lov at komme igang med det også
så pas lidt på.

Steven

Fra : Erik Andersen

Dato : 15-07-06 08:17

> [...]
> på
> mig hvis det kommer op om nogle år at det er pure svindel og humbug

ACN er et teleselskab på lige fod med tele2, sonofon, telia osv. De bruger
TDC's udstyr på centralerne, og de får regningen fra TDC. Forskellen på
TDC's pris til ACN og TDC's pris til os som kunde - den forskel bruger ACN
til at betale sine forhandlere (Repræsentanter)
Jeg har f.eks. en lille hjemmeforretning - og jeg giver 5-10% i belønning
til en kunde der refererer en anden kunde.

> Det er jo relativt dyrt overhovedet at få lov at komme igang med det også
> så pas lidt på.

Det er GRATIS at blive kunde hos ACN - du sparer penge hos ACN - Og sidst
men ikke mindst - hvis det er en ven der har tilbudt ACN, fordi han er rep,
ja så kan du da støtte hans forretnng ved at blive kunde - Hvem vil ikke
støtte en kammerat der f.eks. har et autoværksted, ved at han reparerer sin
bil.. I DO.......

Det der koster penge er hvis man vil være forhandler. Jeg mener det er
mellem 3-5tusinde. Men det er da en billig pris for at starte en
forretning - Du behøver ikke lokaler, du skal ikke have lager o.s.v.

Så man kan ytre en negativ holdning til selve ACN forretnings delen, men
kunde siden er meget reel. ACN har vist p.t. mellem 80.000 og 100.000
kunder i dk efter 7 år - Efter at ACN lancerede Mobil her i foråret, er
tusindevis af kunder flyttet til ACN.

Nå - det var en lang smørre - Se positivt på mulighedden som ACN kunde - der
kunne jo ske det at du sparer lidt på telefoni.

Erik Andersen

P.S. Jeg er ikke rep. hos ACN, men har en kammerat der er. Jeg er kunde hos
ham - fastnet samtaler + abbonement + 2 mobiler ----- og jeg er yderst
tilfreds med ACN