Rene Dyberg
Fra : pioneer@pie.dk

Dato : 30-06-06 15:11

Hejsa

Er her nogen der kender den danske billed kunstner Rene Dyberg?

Hvor meget vil hans malerier evt. kunne indbringe?

Mvh Allan Pedersen

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 30-06-06 17:48

<pioneer@pie.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er her nogen der kender den danske billed kunstner Rene Dyberg?
>
> Hvor meget vil hans malerier evt. kunne indbringe?
>
> Mvh Allan Pedersen

Priserne på hans hjemmeside ligger mellem 7500-10000kr, hvilket allerede er
for dyrt til at starte med.
Umiddelbart får du nok ikke mere end du i sin tid har givet, hvis du
påtænker auktion.
Rene Dyberg er ikke et navn der ringer hos mange (hvis nogen).... Jeg kan
ikke finde ud af om han har udstillet nogen som helst steder.
Det er latterlige Lauritz.com priser han får :
http://laurtiz.dk/Item/Item.aspx?LanguageId=2&ItemId=542093&nBids=5 Et
80x60cm sat til 1000kr røg for 500kr....

Hilsen
Sørensen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Leif gug

Dato : 05-07-06 19:43

Hej

Prøv at søg på Google og find mere om Rene Dyberg.
Man bliver meget overrasket og chokeret.

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 05-07-06 21:22

"Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Prøv at søg på Google og find mere om Rene Dyberg.
> Man bliver meget overrasket og chokeret.

Kan du ikke forklare helt nøjagtig hvad det er du finder såvel overraskende,
som chokerende?

Mvh Winnie Schildknecht

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 06-07-06 06:48

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

> "Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke forklare helt nøjagtig hvad det er du finder såvel
> overraskende, som chokerende?
>
> Mvh Winnie Schildknecht

Jeg ville da også gerne høre hvad der er chokerende ved Dyberg? Jeg synes nu
jeg var rundt om det hele i mit første indlæg.... Om ikke andet så var det
ikke google der gav mig chockbillederne :)

hilsen
Sørensen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 07-07-06 17:09

"Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Prøv at søg på Google og find mere om Rene Dyberg.
> Man bliver meget overrasket og chokeret.

Spændingen stiger..... Kommer Leif nogensinde med hans afslørende,
overraskende og chokerende resultat af en google søgning på Dyberg?

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 08-07-06 08:35

> Spændingen stiger..... Kommer Leif nogensinde med hans afslørende,
> overraskende og chokerende resultat af en google søgning på Dyberg?

Personligt håber jeg han afslører sandheden inden i morgen eftermiddag. Jeg
skal nemlig på serigrafikursus i 14 dage og kender jeg ikke sandheden om
Leif Gug og Dyberg inden da, ved jeg slet ikke om jeg er i stand til at tage
afsted!

- schildknecht

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 09-07-06 09:08

> [...]
> om Leif Gug og Dyberg inden da, ved jeg slet ikke om jeg er i stand til at

Gad vide om det i al sin enkelhed handler om, at hvis man søger på Dyberg
støder man på Gug og omvendt...

Fortsat god sommer